Popular Post
Recent Post

Tuesday, June 9, 2009

Det finns annat än bara fotboll

Jag har fått några frågor ang att det inte kommit upp så många album på hemsidan som jag tidigare brukat producera. Ibland kan det bero på att det inte finns så mycket intressant att plåta och göra ett helt album om. Ibland är det dagsaktuella händelser som inte heller motiverar ett eget album, men bilderna finns ju kvar i mina arkiv.
Dessutom är en del dagar fulla av plåtningar som inte kommer upp därför att de är beställda jobb som publiceras på annat håll.
Exempelvis Victoria Svensson i DIF, tillsammans med de två finskorna Linda Sällström och Anna-Kaisa Rantanen. De kommer, förmodligen i Magasin Marta under sommaren.







Samma sak gäller AIK:s tre finska landslagsspelare, Anne Mäkinen, Laura Österberg Kalmari och Annica Sjölund.


Annica Sjölund verkar vara intressant även för andra fotografer, på Skytteholm
blev hon plåtad för en bilaga i DN som kommer den 17 juni.




Sen kan det vara en plåtning vid Slottet på Nationaldagen, såna bilder är nog bara intressanta för veckopressen.












En lagfotografring av ett nytt handbollslag i AIK - F 97 - kommer säkert upp på aik.se













Under senvåren har jag även haft personliga orsaker att prioitera lite annorlunda då min mor avled med efterföljande begravning.
Men nu ser jag fram mot en sommar fylld av roliga plåtningar - och det spelar ingen som helst roll om det är fotboll eller något annat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...